31 de jul. 2012

FESTA

Aquest es un diseny fàcil fet amb "celo".
Que necessites...
  • Pinta ungles color lila fluix.
  • Pinta ungles lila de purpurina.
  • Pinta ungles blau brillant
  • Brillo d'ungles transparent
  • "Celo"
Com es fa...
  1. Primer apliquem una capa de pinta ungles lila fluix a totes les ungles (si es necessari dos capes).
  2. Ara pintarem una franja horitzontal a tots els dits menys a l'anular amb el pinta ungles de purpurina lila. Agafem el "celo" i el col·loquem horitzontalment a la part inferior de la ungla deixant la part superior al descobert. Pintem la part que a quedat al descobert amb el pinta ungles de purpurina lila.
  3. Al dit que hem deixat sense pintar fem el mateix però amb el pinta ungles blau brillant.
  4. Quan estigui tot sec apliquem una capa de brillo d'ungles transparent a totes les ungles.
Resultat...











3 comentaris:

  1. Caram, tens propostes per a totes les ocasions!

    ResponElimina
  2. Ahir vaig anar al Mercadona i vaig veure pintaungles per 1,99 Eurus i em vaig recordar de tu!! ;-))

    Tens molta imaginació! M'agrada! :-))

    ResponElimina